آرشیو خرداد ماه 1400

مهاجرت كانادا

بازار كار مهندسي الكترونيك در كانادا

۶ بازديد

بازار كار مهندسي الكترونيك در كانادا

مهندسي الكترونيك با كد شغلي ملي كانادا CNP 2133 يكي از مشاغل مورد نياز كانادا است و اطلاع از بازار كار مهندسي الكترونيك در كانادا مهم است. دقيقاً از 13 آوريل 2019 ، موقعيت مهندسي الكترونيك به ليست مشاغل مورد نياز در كانادا اضافه شد و زمينه را براي مهاجران بسيار ماهر خارجي براي اخذ اقامت دائم (PR) در كانادا فراهم كرد. اگرچه مهندسي الكترونيك يكي از بهترين رشته ها براي جستجوي آلمان است ، اما مي توان گفت كه كانادا براي اين رشته تحصيلي به بازار كار نياز فوري دارد.

مهندسان الكترونيك مي توانند براساس تجربه كاري و تحصيلات خود در بازار كار مهندسي الكترونيك در كانادا به دنبال كار باشند و خود را براي مهاجرت به اين كشور ثروتمند و مرفه جهان آماده كنند. اين كار را مي توانيد با استفاده از انواع برنامه هاي مهاجرت كانادا از جمله برنامه داوطلب استان (PNP) و سيستم Express Entry انجام دهيد تا شانس موفقيت در اخذ اقامت دائم كانادا را افزايش دهيد.

مهندسي الكترونيك در كانادا

مروري بر بازار كار مهندسي الكترونيك در كانادا

مهندسان الكترونيك با افراد جامعه سروكار دارند. آنها مسئول اجراي و طراحي اجزاي سازنده هر دستگاهي هستند كه برق مصرف مي كند. مهندسان الكترونيك هميشه براي توليد ابزار الكترونيكي براي مصرف ابزار و تجهيزات تمركز دارند. اين دستگاه ها مي توانند شامل هر چيزي باشند كه با برق كار مي كند. مهندسان الكترونيك به تحقيق ، ساخت يا بهبود محصولات و خدمات ادامه مي دهند. به دليل ماهيت مشاغل مهندسي ، آنها اغلب به صورت گروهي براي حل مشكلات پيچيده كار مي كنند.

شرايط بازار كار مهندسي الكترونيك كانادا

براي كار در مهندسي الكترونيك در كانادا بايد حداقل مدرك ليسانس الكترونيك داشته باشيد. برخي از شركت ها در كانادا مدرك ليسانس را براي شغل كافي مي دانند ، در حالي كه برخي ديگر در كانادا به فوق ليسانس يا دكترا نياز دارند. علاوه بر مدرك دانشگاهي ، برخي از شركت ها همچنين متقاضيان را مجبور به داشتن تجربه كاري مربوطه مي كنند. براي كار به عنوان مهندس حرفه اي در كانادا ، بايد مجوز كار را از اداره شهرستان يا سرزمين محل كار خود دريافت كنيد.

به عنوان مثال ، در استان انتاريو كانادا ، دفتر مهندسان حرفه اي انتاريو (PEO) بر صدور مجوز و تنظيم كار مهندسي در اين استان نظارت مي كند. براي گرفتن مجوز كار ، ابتدا بايد مدرك خود را با مدرك كانادا برابر كنيد و اين معادل سازي توسط شوراي صدور گواهينامه مهندسي كانادا (CEAB) انجام مي شود. فارغ التحصيلي از يكي از 200 برنامه مهندسي ارائه شده در دانشگاه هاي كانادا به اين معني است كه شما صلاحيت لازم را براي درخواست مجوز از شوراي صدور مجوز مهندسي 12 استان يا سرزمين داريد. اما شرايط اخذ مجوز كار مهندسي حرفه اي در كانادا به شرح زير است:

    حداقل سن 18 سال
    گواهي عدم وجود پرونده بد
    داراي مدرك كارشناسي مهندسي از يك برنامه مصوب CEAB باشيد
    در آزمون كار حرفه اي PEO قبول شويد
    اثبات حداقل 48 ماه سابقه كار قابل تأييد

مهندسي مكانيك در كانادا

۷ بازديد

مهندسي در كانادا در رشته مكانيك

وقتي صحبت از مطالعات مهندسي در كانادا مي شود ، مي توان گفت كه مهندسي مكانيك بزرگترين رشته مهندسي در كانادا پس از مهندسي عمران است. كانادا به خصوص در استانهاي غربي تقاضاي زيادي براي مهندسان مكانيك دارد. حقوقي كه به مهندسان مكانيك در اين استانها ارائه مي شود ، به دليل تقاضاي زياد براي مهندسان در كارخانه ها و صنايع نفت و گاز ، بسيار بيشتر از ساير استانها است.

دانشگاه هاي برتر كانادا در مهندسي مكانيك

دانشگاه تورنتو (سي و هفتمين در جهان)

دانشگاه مك گيل (چهل و چهارمين در جهان)

دانشگاه بريتيش كلمبيا (رتبه 100-51)

دانشگاه مك مستر (رتبه 150-101)

دانشگاه واترلو (رتبه 150-101)

دانشگاه كوين (رتبه 151-200)

دانشگاه مونترال (رتبه 151-200)

دانشگاه كنكورديا (رتبه 300-2011)

دانشگاه لاوال (رتبه 300-2011)

دانشگاه آلبرتا (رتبه 300-2011)

دانشگاه كلگري (رتبه 300-2011)

دانشگاه اتاوا (رتبه 300-2011)

دانشگاه غربي انتاريو (رتبه 300-2011)

مهندسي مكانيك

فرصت هاي شغلي در مهندسي مكانيك در كانادا

مشاغل مهندسي مكانيك در شركت هاي خصوصي و دولتي يافت مي شود. بيشتر مهندسان مكانيك در حال حاضر در صنايع صنعتي يا صنايع نفت و گاز كار مي كنند. اما فرصت هاي شغلي گاه به گاه در صنايع ديگر نيز وجود دارد. اگرچه آنها در شركت هاي صنعتي كار مي كنند ، اما بيشتر مهندسان مكانيك در يك محيط اداري كار مي كنند و بنابراين گاهي اوقات به سايت هاي ساختماني و صنعتي سفر مي كنند تا پروژه ها و تجهيزات را به طور مداوم كنترل كنند. در حال حاضر بيشترين تقاضا براي مهندسان مكانيك در استانهاي غربي كانادا مشاهده مي شود. مكانهايي مانند ونكوور ، كالگري و ادمونتون بهترين چشم انداز شغلي را در اين زمينه دارند. مهندسان مكانيك ممكن است در تحقيق يا توسعه ، آزمايش يا انواع ساخت و ساز يا مديريت تخصص خاصي داشته باشند. بسياري از صنايع نياز به متخلفان سيستم هاي مكانيكي و مهندسان مكانيك دارند ، به همين دليل بازار كار مهندسي مكانيك در كانادا يكي از بهترين هاست. تحصيلات تكميلي براي كارهاي تخصصي در موسسات تحقيقاتي ، شركت هاي مشاوره اي يا شركت هاي تحقيق و توسعه مفيد خواهد بود.

فرصت هاي شغلي در بخش ها:

كارخانه ، انرژي ، ساختمان ، دارو ، نيروي كار و مديريت منابع و همچنين توسعه استفاده از مواد و فن آوري هاي جديد

مهندسي در كانادا در علوم و فنون كامپيوتر

۹ بازديد

مهندسي كامپيوتر در كانادا

هر دانشگاه كانادايي كه داراي دانشكده مهندسي است ، داراي مدرك مهندسي كامپيوتر نيز مي باشد. اما در بسياري از دانشگاه ها ، اين رشته به عنوان يك رشته تخصصي در مهندسي برق ، الكترونيك يا به عنوان يك دوره تركيبي از گروه هاي علوم كامپيوتر و مهندسي برق در نظر گرفته شده است. بنابراين ، در بسياري از دانشگاه هاي كانادا اين بخش را دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر (EPE) نامگذاري كرده اند و تحصيلات تكميلي در اين زمينه براي برخي مشاغل ضروري و مفيد است.

دانشگاه هايي كه مهندسي كامپيوتر در كانادا ارائه مي دهند

دانشگاه مموريال نيوفاندلند ، دانشگاه دالاهو ، دانشگاه شربروك ، دانشگاه لاوال ، دانشگاه واترلو ، دانشگاه رايرسون ، دانشگاه تورنتو ، دانشگاه كوئين ، دانشگاه بريتيش كلمبيا ، دانشگاه ويكتوريا ، دانشگاه كارلتون ، دانشگاه ساسكاچوان ، دانشگاه مك گيل

نكته اي كه در مورد تحصيل مهندسي در كانادا مي توان گفت اين است كه براي پذيرش در مقطع كارشناسي ارشد و دكترا در رشته مهندسي كامپيوتر در كانادا در برخي از دانشگاه ها ممكن است نياز به تحصيلات GRE و علوم كامپيوتر در كانادا باشد. كانادا علاوه بر مدارك تحصيلي ، مهارت كافي در زبان انگليسي براي تحصيل در دانشگاه مورد نياز است. نمره آزمون زبان براي پذيرش دانشگاه معمولاً آيلتس با نمره بالاي 6.5 است.

مهندسي كامپيوتر

فرصت هاي شغلي مهندسي كامپيوتر در كانادا

    مهندسان كامپيوتر در بخشهاي دولتي و خصوصي كانادا به شرح زير استخدام مي شوند:
    زيرساخت IT و تجهيزات ارتباطي از راه دور
    شركتهاي مهندسي ، ساختماني و مخابراتي
    شركت هاي مشاور فناوري اطلاعات
    دولت
    مسسات آموزشي و پژوهشي
    سازمانهاي بهداشتي

بازار كار مهندسي كامپيوتر در كانادا

كانادا يكي از كشورهاي با رشد سريع در زمينه فناوري اطلاعات است و دولت كانادا تمام تلاش خود را براي جذب متخصصان واجد شرايط فناوري اطلاعات از جمله مهندسان كامپيوتر ، برنامه نويسان ، طراحان نرم افزار و بسياري از مشاغل مرتبط انجام داده است. در حال حاضر تقريباً 81،200 متخصص IT و كامپيوتر در كانادا وجود دارد ، اما تا سال 2019 ، بيش از 182،000 كارمند بيشتر در سراسر كانادا مورد نياز خواهد بود. بنابراين ، مهندسان كامپيوتر و افرادي كه در اين زمينه آموزش مي بينند نيازي به پذيرش پيشنهاد كار براي مهاجرت به كانادا ندارند و مي توانند از برنامه هاي ارائه شده توسط دولت كانادا در كارگروه علوم كامپيوتر. مهاجرت و فرصت هاي شغلي مهندسي استفاده كنند. با بهره مندي از رايانه در كانادا ، اين مقاله توسط موسسه حقوقي ملك پور نوشته شده است.

تحصيل مهندسي در كانادا و بررسي الزامات آن

۵ بازديد

مهندسي در كانادا و بررسي الزامات آن

مهندسي تحصيل در كانادا ، شرايط ، شرايط لازم ، رشته هاي مختلف تحصيلي ، اخذ اقامت و تابعيت كانادا از طريق تحصيل و ساير نكات مربوط به تحصيل در كانادا با رويكرد آموزش مهندسي در اين مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت. شرايط تحصيل در رشته مهندسي در كانادا چيست؟ آيا اقامت دائم دانشجويان در كانادا پس از تحصيلات مهندسي امكان پذير است؟ رشته هاي تحصيل مهندسي در كانادا كدامند؟ هزينه تحصيل در رشته مهندسي عمران در كانادا چقدر است؟ تحصيلات علوم و فناوري كامپيوتر در كانادا به چه شرايطي نياز دارد؟ آيا بازار كار مهندسي پزشكي در كانادا رونق دارد؟ اين مقاله جهت پاسخگويي به اين س questionsالات و كليه نكات مربوط به تحصيل مهندسي در كانادا و افزايش اطلاعات شما دوستان عزيز نگاشته شده است. كانادا كشوري با سطح رفاه بسيار بالا و سطح دانشگاه بسيار بالا است. تحصيل در اين كشور شرايط تقريباً ايده آلي را براي اكثر دانشجويان و بسياري از متقاضيان فراهم مي كند. اين كشور با تقاضاي نيروي انساني ، فرصت هاي شغلي را براي دانشجويان پس از فارغ التحصيلي فراهم كرده است و همه دانشجويان تحصيلات تكميلي مي توانند در بازار كار ادغام شوند و محل اقامت خود را به محل سكونت تبديل كنند. موسسه حقوقي ملك پور (MIE اتريش) با داشتن وكلاي متخصص در زمينه هاي تحصيل ، كار و سرمايه گذاري در كانادا امكان مهاجرت قانوني را براي شما عزيزان فراهم كرده است. شما مي توانيد براي كسب اطلاعات كامل تر و بررسي شرايط خود با مشاوران با اين موسسه تماس بگيريد تا بهترين روش مهاجرت را پيشنهاد دهيد. ما را در ادامه مقاله دنبال كنيد:

امروزه مهندسي در كشورهايي كه به نيروي كار مهندسي مانند كانادا نياز دارند بسيار محبوب است و بسياري از دانشجويان مي خواهند مهندسي را در كانادا بخوانند ، اما در واقع از كدام رشته مهندسي در كانادا مي توان براي ادامه تحصيل و تحصيل استفاده كرد؟

مهندسي در كانادا

مهندسي تحصيل در كانادا و شرايط و ضوابط

كانادا كشوري در قاره آمريكا است كه شمالي ترين كشور قاره و دومين كشور بزرگ جهان پس از روسيه است. اين كشور داراي جمعيت قابل توجهي 35 ميليون نفر است و شهر اتاوا پايتخت انتاريو است. مساحت كانادا 9،984،000 كيلومتر مربع است. كانادا از 10 استان تشكيل شده است ، تورنتو پرجمعيت ترين شهر كانادا با 5.5 ميليون نفر جمعيت است. شهر مونترال در استان كبك بزرگترين شهر پس از پاريس است كه همه شهروندان فرانسه صحبت مي كنند. واحد پول رسمي دلار كانادا است. اولين زبان رسمي در اين كشور انگليسي و زبان دوم فرانسه است.
اين كشور با داشتن دانشگاه هاي درجه يك و رفاه عالي ، مقصد بسياري از دانشجويان است ، به ويژه براي دانشجوياني كه مايل به تحصيل مهندسي در كانادا هستند. كانادا در مقايسه با منطقه خود جمعيت بسيار كمي دارد ، بنابراين به نيروي كار مهندسي نياز دارد. دانشجويان مهندسي در كانادا مي توانند پس از اتمام تحصيلات خود به راحتي وارد نيروي كار شوند و با كار در اين كشور مي توانند اقامت دائم بگيرند.
تحصيل در رشته مهندسي در كانادا در مقطع كارشناسي

تحصيلات در مقطع كارشناسي در كانادا داراي فرايندي 4 تا 5 ساله است كه در بيشتر رشته هاي مهندسي مانند مهندسي عمران ، مكانيك ، برق ، الكترونيك ، معماري ، علوم كامپيوتر ، معدن و ساير رشته هاي مهندسي براي دانشجوياني كه مايل به تحصيل مهندسي در كانادا هستند ارائه مي شود. . تحصيل در مقطع كارشناسي در دانشگاه كانادا معمولاً به نمره زبان آيلتس 6.5 و مدرك و مدرك پيش دانشگاهي نياز دارد. البته تحصيل در رشته هاي مختلف از جمله مهندسي در كانادا بدون مدرك زبان نيز امكان پذير است. تكميل موفقيت آميز پيش نيازهاي دوره هاي رياضي سال آخر از جمله جبر و حساب ، فيزيك ، شيمي و انگليسي از ديگر پيش نيازهاي تحصيل در رشته مهندسي در كانادا است. همانطور كه گفته شد بسته به نوع داوطلب مهندسي در كانادا ، بين 4 تا 5 سال طول مي كشد. هزينه هاي تحصيل در مقطع كارشناسي در كانادا نيز براساس شهر و رشته متفاوت است كه در زير به طور مفصل در مورد آنها بحث مي شود.