مراحل درخواست ویزای تحصیلی هلند

۳ بازديد
مراحل درخواست ویزای تحصیلی هلند
 
درخواست ویزای تحصیلی هلند باید توسط دانشگاهی ارائه شود که توسط اداره مهاجرت به عنوان حامی مالی شناخته شده است. کل فرآیند تقریباً 60 تا 90 روز طول می کشد. این مسئولیت دانشگاه هلند است که هم برای mvv و هم برای مجوز اقامت (vrv) از طرف دانشجو درخواست کند. اداره مهاجرت تقریباً 60 روز و 90 روز برای پردازش مجوزهای اقامت و mvv زمان می برد. تصمیم نهایی به موسسات آموزشی مربوطه اطلاع داده می شود.
 
اجازه اقامت یا vrv پس از یک تصمیم قطعی 2 هفته طول می کشد تا آماده شود. نامه‌ای به دانشگاه ارسال می شود که نشان می دهد اجازه اقامت آماده است. دانشجویان بین المللی برای دریافت مجوز اقامت ملزم به رزرو وقت ملاقات با اداره مهاجرت در میز ذکر شده در نامه هستند. همچنین هر گونه اشتباه یا اطلاعات نادرست نیز در آن زمان قابل اصلاح است.
 
همچنین لازم به ذکر است که برای اقامت در هلند، بیمه درمانی اولیه با یک موسسه بیمه هلندی الزامی است. دانشجویان موظفند ظرف سه ماه پس از دریافت مجوز اقامت با اداره بهداشت منطقه (GGD : Area Health Authority) قرار ملاقات بگذارند.
 
بورسیه تحصیلی هلند
 
دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در هلند برای پوشش هزینه‌های تحصیل و هزینه‌های زندگی دانشویان بین المللی، بورسیه‌ها و کمک هزینه‌های تحصیلی بسیار متنوعی را ارائه نموده‌اند. در ادامه به برخی از این بورسیه‌های اعطا شده از سوی دانشگاه‌ها و کالج‌ها اشاره شده است :
 
بورسیه‌های ممتاز دانشگاه لیدن Leiden University Excellence Scholarshipsبورسیه‌های استعداد تحصیلی دانشگاه ماستریخت University of Maastricht High Potential Scholarshipsبرنامه بورسیه دانشگاه رادبود Radboud University Scholarship Programmeبورسیه‌های ممتاز دانشگاه اوترخت Utrecht University Excellence Scholarshipsبورسیه های تحصیلی اریک بلومینک در دانشگاه گرونینگن Erik Bleumink Scholarships at University of Groningenبورسیه های ممتاز TU Delft (TU Delft Excellence Scholarships)بورسیه های شایستگی آمستردام Amsterdam Merit Scholarshipsبورسیه های دانشگاه Twente (University of Twente Scholarships)برنامه بورسیه دانشگاه VU آمستردام (VU University Amsterdam Fellowship Programme)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.