بورسیه های هلند

مهاجرت كانادا

بورسیه های هلند

۳ بازديد
بورسیه تحصیلی فول فاند دولت هلند (Netherlands Government Scholarship)
 
بورسیه‌های دولتی هلند 2022-2023 در واقع بورسیه‌های کارشناسی ارشد و دوره‌های کوتاه مدت برای دانشجویان بین المللی است. برنامه Orange Knowledge تحت بورسیه دولت هلند، هزینه زندگی رایگان، شهریه، ویزا، بلیط سفر رفت و برگشت و بیمه درمانی را پوشش می‌دهد.
 
این بورسیه به دنبال ارتقای توانایی، اطلاعات و رشد عملکرد افراد و سازمان‌ها در زمینه آموزش عالی و آموزش حرفه‌ای و همچنین در سایر زمینه‌های مرتبط با موضوعات کلیدی در برنامه‌ها است. به عنوان یک برنامه جدید تحت عنوان برنامه دانش نارنجی (OKP : Orange Knowledge Programme)، برنامه‌های کمک هزینه تحصیلی هلند (NFP : Netherlands Fellowship Programs) ارائه شده‌اند. OKP توسط وزارت امور خارجه هلند آغاز شده و به طور کامل تأمین مالی می‌شود. ویژگی‌های مشخص این بورسیه بصورت زیر است :
 
مقطع تحصیلی : کارشناسی ارشد و دوره‌های کوتاه مدتمؤسسات آموزشی : مؤسسات مختلف در هلند (می‌توانید از وبسایت Studyfinder استفاده نمایید)دوره برنامه : دوره های کوتاه مدت (مدت 2 هفته تا 12 ماه) و برنامه‌های کارشناسی ارشد (مدت 12 تا 24 ماه).بورسیه تحصیلی هلند Holland Scholarship
 
بورسیه تحصیلی هلند (Holland Scholarship) برای دانشجویان بین المللی خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA) است که می‌خواهند دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد خود را در هلند بگذرانند. این بورسیه توسط وزارت آموزش، فرهنگ و علوم هلند و همچنین چندین دانشگاه تحقیقاتی هلندی و دانشگاه های علوم کاربردی تامین می شود. مبلغ بورسیه تحصیلی 5000 یورو می باشد. این را در سال اول تحصیل خود دریافت خواهید کرد. لطفا توجه داشته باشید که این بورسیه تحصیلی فول فاند نیست. شایان ذکر است که این کمک هزینه به مدت 1 سال اعطا می شود و فقط یک بار قابل دریافت است و قابل تمدید نمی‌باشد.
 
بورسیه‌های تحصیلی فول فاند هلند
 
دولت هلند چندین بورسیه رایگان را نیز اعلام کرده است. هلند به دانشجویان بین المللی برای انتخاب هر دوره تحصیلی انتخاب آزاد می دهد. همچنین شایان ذکر است که بسیاری از دانشگاه‌ها به آیلتس و تافل نیاز ندارند. 2100 دوره برای دانشجویان در طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها و در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، دیپلم ارائه گردیده است.
 
تمامی برنامه‌ها به زبان انگلیسی تدریس خواهند شد. هلند یک مکان هیجان انگیز برای ادامه تحصیلات عالی است. در مقایسه با سایر کشور‌های اروپای غربی، هزینه زندگی در هلند نسبتا پایین است. سیستم آموزشی هلند از کیفیت بالایی برخوردار است و دانشگاه‌های هلند به دلیل دوره‌ها و امکانات خوب و مدرن خود در سراسر جهان شناخته شده هستند. تمام جزئیات در ادامه آورده شده است.
 
کشور : هلندمقطع تحصیلی : کارشناسی، کارشناسی ارشدطول دوره تحصیلی : 4 سال، 1 سال، 2 سالپوشش مالی : بودجه کامل (فول فاند)
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.