تحصیل در هلند با مدرک دیپلم

۳ بازديد
تحصیل در هلند با مدرک دیپلم
 
در هلند، دو مرکز تخصصی برای ارزیابی مدارک خارجی با هم کار می کنند:
 
Nuffic : سازمان هلندی برای بین المللی سازی در آموزشSBB (samenwerkingsorganisatie beroepsonderwijs bedrijfsleven) : که سازمان همکاری برای آموزش حرفه‌ای، آموزش و بازار کار است.
 
برای اطلاع از ارزش دیپلم خود در سیستم هلندی، می توانید به وب سایت Internationale diplomawaardering IDW (ارزیابی اعتبار بین المللی) به آدرس www.idw.nl/en مراجعه کنید.
 
ابتدا باید با موسسه ای که قصد تحصیل در آن را دارید ارتباط برقرار کنید. آنها ترتیبی می دهند که مدرک شما ارزیابی شوند. از موسسه بپرسید که آیا هزینه‌‌ای برای ارزیابی مدارک دریافت می شود. اگر مدارک تحصیلی به درخواست یکی از مؤسسات آموزشی با یارانه منظم ارزیابی شوند، معمولاً هزینه ای دریافت نمی شود. با این حال، اگر درخواست از یک سازمان خصوصی یا شخصی باشد، هزینه دریافت می شود. از وب سایت www.nuffic.nl/en/diploma-recognition بازدید کنید. این سازمان (nuffic) می‌تواند هر مدرکی را از هر کشوری ارزیابی کند و به شما اطلاع دهد که آیا واجد شرایط تحصیل در هلند هستید یا خیر.
 
تحصیل در هلند بدون مدرک زبان
 
شما می توانید بدون آیلتس در هلند تحصیل کنید. هلند یکی از اولین کشورهایی است که برنامه های تحصیلی بین المللی را آغاز کرد که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. این به دلیل تئوری تدریس مبتکرانه و مستقیم، که هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی را از نقاط مختلف جهان جذب می کند، به خوبی شناخته شده است.
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.