تحصیل انلاین در هلند

مهاجرت كانادا

تحصیل انلاین در هلند

۳ بازديد
تحصیل آنلاین در هلند
 
اکثر دوره ها و مطالعات مستلزم این هستند که علاوه بر یادگیری آنلاین، به طور منظم در کلاس ها شرکت کنید. اگر می‌خواهید دوره‌ای را انجام دهید که فقط آنلاین باشد، می‌توانید یک دوره آموزشی گسترده آنلاین (MOOC : Massive Online Open Course) را دنبال کنید. این یک دوره آنلاین در سطح دانشگاه است که توسط دانشگاهی در هلند ارائه می شود. بسیاری از MOOC ها در Coursera.org ارائه می شوند.
 
آموزش از راه دور یا آنلاین روشی از مطالعه است که به دانشجویان امکان می دهد بیشتر یا تمام یک دوره را بدون حضور در یک موسسه مستقر در دانشگاه مطالعه کنند. یادگیری از راه دور دسترسی به یادگیری را زمانی فراهم می کند که منبع اطلاعات و یادگیرندگان بر اساس زمان و مسافت یا هر دو از هم تفکیک شوند.
 
در طول این نوع آموزش، دانشجویان از طریق پست الکترونیکی، انجمن‌های الکترونیکی، کنفرانس‌های ویدئویی، اتاق‌های گفتگو، تابلوهای اعلانات، پیام‌رسانی فوری و سایر اشکال تعامل مبتنی بر رایانه با اساتید و سایر دانشجویان ارتباط برقرار می‌کنند.
 
این برنامه ها اغلب شامل یک سیستم آموزشی آنلاین و ابزارهایی برای تولید یک کلاس درس مجازی هستند. هزینه تحصیل برای آموزش از راه دور در هر موسسه‌ای و برای هر برنامه‌ای متفاوت است. مسلم است که دانشجو در هزینه های مربوط به اسکان و ایاب و ذهاب صرفه جویی می کند زیرا شما می توانید هزینه‌های جاری زندگی خود را حفظ کنید. آموزش از راه دور نیز یک راه حل عالی برای افرادی است که شغلی دارند و هنوز می خواهند با ادامه تحصیل شغل خود را توسعه دهند.
 
دوره‌های کوتاه مدت کاملا آنلاین بسیار مقرون به صرفه هستند و طیف گسترده ای از مهارت های منحصر به فرد را در مدت زمان کوتاهی ارائه می دهند. تاریخ های درخواست انعطاف پذیر راهی آسان برای تخصص در یک زمینه جدید بدون نیاز به تغییر برنامه کاری منظم شما را فراهم می کند. حتی برخی از دانشگاه ها دوره های کوتاه مدت آنلاین را رایگان ارائه می دهند.
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.